Projektna aktivnost grupna mobilnost učenika pružila je odabranim učenicima naše škole koji su sudjelovali u Erasmus + projektu PINTEX priliku za razvijanje digitalnih, projektnih, jezičnih i socijalnih vještina. U pratnji profesorica Dorešić i Marušić proveli su tjedan dana u prekrasnom španjolskom gradu Cordobi.
Vrijeme provedeno u Cordobi donijelo je učenicima mnoštvo novih iskustava, nova prijateljstva, kvalitetan rad s vršnjacima iz španjolske škole IES Trassiera te upoznavanje kulture i života u prelijepom gradu.
U nastavku pogledajte više…
Slobodno vrijeme
U pratnji svojih domaćina i njihovih obitelji učenici su upoznali Cordobu, posjetili zoološki vrt, imali piknik u prirodi, proveli vrijeme u klubu i dobro se zabavljali. Uz puno rada učenici su imali i dovoljno slobodnoga vremena za zabavu i druženje.
Rad na projektu
Učenici su u grupama razgovarali o školi i problemima s kojima se susreću tijekom školovanja.
Naši su učenici svojim španjolskim kolegama predstavili XVIII. gimnaziju kao i rezultate ankete koju su proveli u školi kao dio pripremnih aktivnosti za projekt.
Svaka je grupa odabrala različit problem koji su pokušali riješiti, od bulinga preko organizacije vremena do jezičnih poteškoća, a svi su morali proći iste korake prilikom postavljanja projekta.
Prvi je korak bila SWOT analiza kojom su odredili što je snaga, slabost, prilika i prijetnja u njihovu školskom okružju, a koja je ključna kako bi se riješio bilo koji problem.
Nakon toga učenici su odredili ishode i ciljeve te ih uskladili s prioritetima Erasmus programa. Vodili su računa o tome da ciljevi moraju biti SMART (konkretni, mjerljivi, ostvarivi, važni i ograničeni vremenom).
Potom su osmislili aktivnosti i radili su grupama tako da je svaki član grupe imao svoje zaduženje te su svi učenici jednako sudjelovali u aktivnostima i zajednički doprinosili rješavanju problema.
Svaka je grupa osmislila svoj mali projekt te su rezultate rada i sam projekt predstavili na završnoj prezentaciji.
Kulturne aktivnosti
Učenici su najprije igrali gymkanu, igru u kojoj su u grupama dobili zadatke koje su morali riješiti. Svaka je grupa imala dva Španjolca, dva Talijana i dva Hrvata. Dok su rješavali zadatke u aplikaciji, istraživali su Cordobu.
Potom su posjetili džamiju u Cordobi koja je smještena u središtu grada, građena od 785. do 987. godine, ali i dograđivana sve do kraja 18. stoljeća.
Slušali su predavanje o povijesti i kulturi u Cordobi s osobitim naglaskom na Medinu Azaharu, ruševine staroga grada koji je, kako kaže legenda, bio izgrađen za ženu – Azaharu. Spomenik je pod zaštitom UNESCO-a, a naši su ga učenici u pratnji kolega s projekta i posjetili.
Učenici su uživali u radu stvarajući prijedloge projekata kao i u istraživanju povijesti, kulture i ljepota grada Cordobe te su stekli nova prijateljstva.