preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 12. 2014.

Ukupno: 353035
Danas: 19
Kako sačuvati mir u propagandnom ratu

U tri dana trajanja Dana otvorene nastave koji su obnovljeni nakon sedam godina ova se radionica bavila prvenstveno političkom propagandom koja je doživjela svoj dotad neslućen zamah u Prvome svjetskom ratu, a i danas je sveprisutna.

1. dan, ponedjeljak 26.3.

- prvi blok : predočenje okvirnog  plana uz komentare učenika  i zajedničko definiranje ciljeva  ( = kako prepoznati i analizirati propagandne poruke i sami ih kreirati);  kratko izlaganje o pojmu propaganda,  o povijesti propagande i njenoj percepciji  danas uz razgovor s učenicima

- drugi blok: prema formuliranim uputama učenici u parovima analiziraju fotografije propagandnih plakata iz Prvoga svjetskog rata i prezentiraju rezultate    

- treći blok: propagandni film iz razdoblja nacinalsocijalizma; učenici komentiraju

Zaključak: Uzimajući u obzir sve pozitivne i negativne konotacije pojma propaganda kroz posljednjih sto godina može se reći da je u naše vrijeme propaganda (politička, gospodarska i druga) jedan oblik komunikacije pri čemu vrlo važnu ulogu igra utjecanje na tuđe mišljenje. U tom smislu je u nazivu naše radionice i riječ mir jer je očito da u sveprisutnoj, često agresivnoj promidžbi oko nas treba sačuvati mir i razmišljati svojom glavom.

2. dan, utorak 27.3.

- prvi blok: učenici snimaju usputne propagandne poruke na putu do Muzeja grada

  Zagreba

- drugi blok: slobodni razgled postava Muzeja grada Zagreba; učenici  traže izloške s propagandnim porukama iz razdoblja Prvoga i Drugoga svjetskog rata i  predstavljaju najbolje i najzanimljivije

- treći blok: razgovor o temama koje zanimaju učenike i za koje bi se željeli založiti

  u vlastitoj propagandnoj kampanji  (od škole do aktualnih pojava u društvu)

Odluka: Odlučeno je da će kampanja biti posvećena promidžbi za DON 2019. g., odnosno da će se radionica založiti kako bi se Dani otvorene nastave opet održavali svake godine. Formuliran je slogan kampanje: DONiraj! (ideje, vrijeme, kreativnost...) i izabrane su  aktivnosti koje će obuhvatiti kampanja : izrada promidžbenih plakata, provedba anketa među učenicima i profesorima i njihova statistička obrada te intervju s ravnateljicom Škole.

3. dan, srijeda 28.3.

- izrada propagandnog materijala, ankete, intervju i postavljanje izložbe → PREZENTACIJA

I na kraju: Svi smo marljivo radili, a kreativnosti učenika ni u jednom trenutku zaista  nije manjkalo! Procijenite sami!

Korisni linkovi

Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Tražilica






preskoči na navigaciju